Christelijke film ‘Gevaarlijk is de weg naar het hemelse koninkrijk’ (Nederlandse ondertitels)

Veel mensen denken dat de Heer Jezus openlijk op de witte wolk zal terugkeren, maar ze negeren andere belangrijke profetieën over de wederkomst van de Heer.
De Heer Jezus profeteerde dat “Want gelijk de bliksem uitgaat van het oosten, en schijnt tot het westen, alzo zal ook de toekomst van den Zoon des mensen wezen” (MATTHEÜS 24:27). “Want gelijk de bliksem, die van het ene einde onder den hemel bliksemt, tot het andere onder den hemel schijnt, alzo zal ook de Zoon des mensen wezen in Zijn dag. Maar eerst moet Hij veel lijden, en verworpen worden van dit geslacht.” (LUKAS 17:24-25)

De Heer Jezus zei dat Hij zal terugkeren als de Mensenzoon. De Mensenzoon betekent dat Hij uit de mens geboren is en dat Hij normale menselijkheid bezit. Het spirituele lichaam kan niet de Mensenzoon worden genoemd. Dat is een feit. Bovendien, als de Heer in Zijn spirituele lichaam terugkeert om openlijk met grote glorie te verschijnen, zal iedereen voor Hem knielen en Hem aanbidden, wie zal zich nog tegen Hem durven te verzetten? En hoe zal het woord van de Heer Jezus “Maar eerst moet Hij veel lijden, en verworpen worden van dit geslacht.” dan worden vervuld? Hoe zullen de profetieën van de wederkomst van de Heer Jezus worden vervuld? Ik deel de gospel film ‘Vinden we in de Bijbel een aanwijzing voor de terugkeer van de Heer door incarnatie? – ‘Gevaarlijk is de weg naar het hemelse koninkrijk’ met iedereen. Deze filmclip zal ons het mysterie onthullen.

Christelijke film ‘Gevaarlijk is de weg naar het hemelse koninkrijk’ (Nederlandse ondertitels)

Tweeduizend jaar geleden, toen God incarneerde als de Heer Jezus en onder de mensen kwam om de mensheid te verlossen, werd Hij afgewezen in het tijdperk van duisternis, en uiteindelijk werd Hij door de kwaadaardige, verdorven mensheid aan het kruis genageld. De Heer Jezus profeteerde dat Hij in de laatste dagen zou terugkeren. Hij sprak: “Want zoals de bliksem licht geeft wanneer hij van de ene naar de andere kant van de hemel flitst, zo zal de Mensenzoon verschijnen. Maar eerst moet hij veel lijden en door deze generatie verworpen worden” (LUKAS 17 : 24-25). Waarom zal de Heer Jezus bij Zijn wederkomst in de laatste dagen “Door deze generatie verworpen worden?” Toen God tweemaal in het vlees verscheen om Zijn werk te doen, waarom werd Hij toen door de verdorven mensheid blootgesteld aan ongerijmde weerstand en veroordeling? Ken je de oorzaak hiervan? Deze videoclip zal het antwoord onthullen.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s