Als we in alles op God vertrouwen, kunnen we de weg verkrijgen om te bewandelen

Als we in alles op God vertrouwen, kunnen we de weg verkrijgen om te bewandelen

In ons dagelijks leven komen we vaak allerlei moeilijkheden en problemen tegen, bijvoorbeeld: tegenslagen op het werk, problemen met de opvoeding van onze kinderen, een onbevredigend leven, het falen van het huwelijk … Maar we weten niet hoe we het moeten oplossen, waardoor we ons bezorgd, hulpeloos, verloren en pijnlijk voelen.

Maak je alsjeblieft geen zorgen, wees niet bang, God kent alles wat we tegenkomen. Nu is de Heer al teruggekeerd, Hij heeft alle waarheden uitgedrukt waardoor de mens echt wordt gered. Alleen wanneer we voor God komen, met een oprecht hart zoeken, op God vertrouwen en opkijken naar God, zal God Zijn woorden gebruiken om ons de juiste manier van beoefening te laten zien en ons ertoe brengen alle moeilijkheden te overwinnen.

God zegt: “Het is nu heel eenvoudig: kijk met je hart naar mij en je geest zal onmiddellijk sterk worden, je zult een weg hebben om in praktijk te brengen en ik zal elke stap van je leiden. Mijn woord zal op elk moment en in elke plaats aan je geopenbaard worden. Het maakt niet uit waar of wanneer, of hoe vijandig de omgeving is, ik zal het je duidelijk tonen en mijn hart zal aan jou geopenbaard worden als je met je hart naar mij kijkt. Op deze manier zul je over de weg die voor je ligt kunnen rennen en nooit verdwalen.” “Je moet weten dat alle dingen in jullie omgeving er zijn door mijn toestemming, Ik regel alles. Zie duidelijk en geef genoegdoening aan mijn hart in de omgeving die ik je heb gegeven. Wees niet bang, Almachtige God der heerscharen zal zeker bij je zijn; Hij beschermt je en Hij is je schild.

Lees meer: Vertrouwend op God temidden van wanhoop, was ik getuige van een wonder

Plaats een reactie