De Heer Jezus is in het vlees teruggekeerd en verschenen om te werken

De Heer terug zal komen als de Mensenzoon

Veel Bijbelverzen profeteren duidelijk dat de Heer zal incarneren te komen, zoals: “Gij dan, zijt ook bereid; want in welke ure gij het niet meent, zal de Zoon des mensen komen” (LUKAS 12:40). “Want gelijk de bliksem, die van het ene einde onder den hemel bliksemt, tot het andere onder den hemel schijnt, alzo zal ook de Zoon des mensen wezen in Zijn dag” (LUKAS 17:24). De Mensenzoon verwijzen naar iemand die het bloed en het vlees bezit en uit mensen is geboren. De Geest kan niet worden genoemd als de Mensenzoon.

Laten we samen naar de Christelijke film: De Heer Jezus is in het vlees teruggekeerd en verschenen om te werken – ‘Gevaarlijk is de weg naar het hemelse koninkrijk’ Clip 2.

Hoe de geïncarneerde God te kennen?

Duizenden jaren lang weten veel gelovigen dat de Heer Jezus de vleesgeworden Christus was. Als we de waarheid van de incarnatie niet begrijpen, kunnen we de Heer herkennen wanneer Hij terugkeert? Wat is de incarnatie dan? Hoe leren we de vleesgeworden God kennen? Bekijk de Christelijke film ‘Het mysterie van de goddelijkheid: het vervolg’ Clip 2 – Hoe wij de vleesgeworden God moeten begrijpen

In de laatste dagen is God vlees geworden om te werken aan de redding van de mensheid. Aangezien we echter de waarheid van de incarnatie niet begrijpen, beschouwen we de vleesgeworden God als een gewoon mens, herkennen we Gods stem niet en weten we al helemaal niet hoe we de Heer moeten verwelkomen. Het gaat zelfs zo ver dat we in staat zijn de religieuze wereld en de heersende machten te volgen en daarmee God uitdagen en veroordelen. De situatie is daarmee niet wezenlijk anders dan toen God als de Heer Jezus incarneerde om Zijn werk te doen in het Tijdperk van Genade. Het lijkt er dan ook op dat inzicht in de waarheid van de incarnatie essentieel is om God te leren kennen. Wat houdt de incarnatie precies in? Wat is de essentie van de incarnatie?

✨✨ Nadat je de video hebt bekeken, Het laatste nieuws over de terugkeer van de Heer kunt verkrijgen: wederkomst van Christus

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s